Fizetési módok és feltételek

Fizetési módok és feltételek

2025. augusztus 18-tól minden rendelésről elektronikus számlát állítunk ki, amelyet e-mailben, PDF formátumban küldünk. Az elektronikus számla a papíralapú számlával teljes mértékben egyenértékű bizonylat.

Fizetési módok:

A Front-Dent webshopban az alábbi fizetési módok közül választhat.

1. Személyes átvételkor, készpénzzel

A megrendelt termék(ek) árát személyesen, készpénzben tudja kifizetni a Front-Dent budapesti átvételi pontján, vagy a Szolgáltató által előre megjelölt egyéb helyszínen.
Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.

2. Fizetés utánvéttel

Amennyiben a megrendelt termék(ek) futárszolgálattal kerülnek kiszállításra, lehetőség van a rendelés végösszegét a futárnak teljesíteni készpénzben az átvételkor.
Bizonyos futárszolgálatoknál bankkártyás utánvét is elérhető.

3. Előre utalás (banki átutalás)

A megrendelt termék(ek) ellenértékét a rendelés visszaigazoló e-mailjében található bankszámlára kell átutalni 8 munkanapon belül.
100 000 Ft alatti rendelések esetén a kiszállítás csak a számla kiegyenlítése után történik.
Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a rendelés teljesítésre kerül.

4. Halasztott fizetés

Halasztott fizetés (átutalással vagy csekkes befizetéssel) kizárólag egyedi elbírálás alapján, előzetes megállapodás keretében, meghatározott partnereink számára érhető el, 100 000 Ft feletti rendelés esetén.
Ezen partnerek a Front-Dentnél történő vásárlással hozzájárulnak ahhoz, hogy nemfizetés esetén a Szolgáltató a rendelés során megadott e-mail címen keresztül felkeresse őket számlával kapcsolatos ügyintézés vagy kintlévőség kezelés céljából.

Fizetési feltételek

Előre utalás esetén a megrendelés végösszegét 8 munkanapon belül kell kiegyenlíteni.
A halasztott fizetés alapértelmezett határideje 8 munkanap, de az egyedi szerződés ettől eltérő – például 15 vagy 30 napos – fizetési határidőt is meghatározhat.
Késedelmes fizetés esetén a Szolgáltató jogosult a Polgári Törvénykönyv szerinti késedelmi kamatot felszámítani.
A megrendelés akkor tekinthető teljesítettnek, ha a vételár teljes összege a Szolgáltató bankszámláján jóváírásra került, vagy készpénzben, bankkártyával kiegyenlítésre került.
 
Elektronikus számla tudnivalók

  • Az elektronikus számla hiteles, a NAV előírásainak megfelelően kiállított számla.
  • PDF formátumban, e-mailben küldjük a rendelés teljesítését követően, a rendeléskor megadott e-mail címre. A megadott adatokat kizárólag a rendelés teljesítéséhez és a számlázáshoz használjuk fel.
  • Az e-számlát számítógépen és mobil eszközön is meg tudja nyitni, és bármikor továbbíthatja könyvelőjének.
  • Az elektronikus számla a papíralapú számlával teljes mértékben egyenértékű bizonylat, amely biztosítja:
  • a számla hitelességét,
  • a számla tartalmának sértetlenségét,
  • a számla olvashatóságát elektronikus formátumban.
  • Az elektronikus számlák befogadásához nincs szükség külön engedélyre vagy technikai beállításra. A használatuk gyorsabb, biztonságosabb és környezetbarátabb.
  • Felhívjuk figyelmét, hogy a számlát kizárólag elektronikus formában kell megőrizni az adómegállapításhoz való jog elévüléséig.. A nyomtatás önmagában nem helyettesíti az elektronikus archiválást. Papíralapú számlát nem állítunk ki.
     

Ha nem találja a számlát az e-mail fiókjában, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal:

  • Tel: +36-1-218-1881 | +36-70-320-6372
  • Fax: +36-1-476-0761
  • E-mail: penzugy@frontdent.hu
  • Nyitvatartás: H-P: 8:00–16:00 | Sz-V: zárva